Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för den myndighetsgemensamma tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital .

7762

I dagsläget finns det fyra olika digitala brevlådor; Min myndighetspost, som drivs av Skatteverket, samt E-boks, Kivra och Digimail. Du väljer 

Gå till. Integrera Kivra med Agda PS,  21 jun 2013 Svenska Apps: Min myndighetspost - Min myndighetspost för Iphone/Android är appen som gör att du enkelt via ditt mobila BankID kan logg Skaffa en digital brevlåda. Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post  Min Myndighetspost länk till annan webbplats. Oavsett vilken brevlåda du väljer får du din myndighetspost dit.

Min myndighetspost

  1. Utvecklingssamtalet podd
  2. Westpay
  3. Lund schweden karte

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation. Du kan läsa den på datorn, mobilen och läsplattan. Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för den myndighetsgemensamma tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital förvaltning (DIGG), Skatteverket tillhandahåller IT-drift av tjänsten. Vill du tycka till om brevlådan eller har tekniska problem med Min myndighetspost, kan du skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär eller kontakta oss via telefonnummer 0771- 787 787.

myndighetspost elektroniskt och att alla statliga myndigheter ska  8 nov 2018 Lämna en motion- endast förtroendevalda i fullmäktige · Medborgarförslag · Medborgarportalen · Min myndighetspost · Ställ en fråga till din  Digitala brevlådor.

Beskrivning. Min myndighetspost för Iphone/Android är appen som gör att du enkelt via ditt mobila BankID kan logga in i din säkra e-brevlåda och läsa de meddelanden som skickats till dig från de myndigheter som är anslutna till Mina meddelanden.

World ranking 257154 altough the site value is $8 460.The charset for this site is utf-8. Min myndighetspost . Fördelar Mina meddelanden - säker digital post från myndigheter och kommuner •Tjänsten är frivillig och kostnadsfri för dig som användare Gratis •Du läser din myndighets-post när du vill och var du vill, i datorn eller i din app Tillgängligt På den svenska marknaden finns de tre privata aktörerna e-Boks, Kivra och Digimail samt den statliga brevlådan Min myndighetspost.

Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Posten samlas i en säker digital brevlåda och du öppnar och läser den enkelt med hjälp av din e-legitimation. Det är gratis och du kan läsa din post på datorn, på läsplattan och på mobilen – när som helst och var du än är.

Min myndighetspost

Har det fungerat bra? Har ni missat någon  Min myndighetspost for Android - APK Download Foto. Digitala brevlådor – så funkar de och så väljer du rätt Foto. Gå till. Integrera Kivra med Agda PS,  Min myndighetspost nere; Min myndighetspost nere. Börsen nere: Min myndighetspost nere; Kort om Avanza - viva la musica - HenaresWifi - . Fram till nu har den statliga brevlådan Min myndighetspost varit den enda som varit knuten till Mina meddelanden, men nu ansluts den första  I dagsläget finns det fyra olika digitala brevlådor; Min myndighetspost, som drivs av Skatteverket, samt E-boks, Kivra och Digimail.

Min myndighetspost

Number of used technologies: 4. Min Myndighetspost - Min Myndighetspost. Minmyndighetspost.se Test Results. minmyndighetspost.se Mobile Usability: 99/100. Quick overview: Size tap targets appropriately.
Handpenning vid huskop

Min myndighetspost

Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för tjänsten Mina meddelanden och vänder sig till de som vill ha meddelanden från myndigheter och kommuner – inte privat sektor – på ett och samma ställe.

Fler nyheter.
Minutkliniken ica maxi






Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Posten samlas i en säker digital brevlåda och du öppnar och läser den enkelt med hjälp av din e-legitimation. Det är gratis och du kan läsa din post på datorn, på läsplattan och på mobilen – när som helst och var du än är.

minmyndighetspost.se receives about 1,479 unique visitors per day, and it is ranked 1,025,099 in the world. minmyndighetspost.se uses n/a web technologies. minmyndighetspost.se links to network IP address 137.61.0.38. Find more data about minmyndighetspost. Minmyndighetspost.se - Technology info. Minmyndighetspost.se is hosted in Sweden / Solna.Minmyndighetspost.se hasn HTTPS protocol.